Bsraa kızlar doktor renkli ultrason sonucu bebeğin böbreğin birinde büyüme var dedi ama çok açıklayici konuşmadi aciklamayincada cok sinirlendim. Bu kötü bi durummu gecer mi basina gelen varmi morelim cok bozuk 😑
Saide Bsraa canım banada aynısını dedi 3 4 hafta sonra duzeldiginiz söyledi erkek bebeklerde normalmiş hamur işi ve tatlıyı azalt demişti bana
Gulseren Bsraa benimde teyzemin başına böyle benzer bi olay gelmişti onunda erkekti bebeği böbreğinin biri gelişmemiş demişti onada tek böbrekli demişti ama böbrek olarak gördüğü şey aslında bebeğin erkeklik organıydı içini ferah tut inşallah birşey yoktur Teyzemin oğlu doğdu böbrekle alakalıda hiç bir sorunu yok Allah’a şükür
Gizemvencoglu Bsraa aynı şeyi bende detaylı ultrasonda öğrendim benimde bebeğim erkek bir böbreğinde büyüme varmış doktorunuz çok üstünde durmadıysa korkmayın doğumdan sonra geçen bir şey çünkü benim doktorum ölçüldüğü hafta ve ölçü önemli burda o yüzden üstünde durulacak bir şey değil demişti yinede bir dahaki kontrolünüzde dontorunuzla görüşün çekinmeyin sorun içiniz rahat etsin ☺️☺️
Bsraa Gulseren banada bi bobregine gore digeri buyuk bebegin bi bobreginde büyüme var dedi 22. Haftamdayim simdiye kadar hersey normaldi biranda boyle olmasi çok morelimi bozdu😑
Bsraa Saide inşallah oyledir 22. Haftaya kadar hersey cok guzel ilerliyodu biranda böyle diyince çok uzuldum pazartesi detayli ultrasona giricem insallah bi sorun cikmaz 🙏😒
Hyryshn Benim.bebegimdede var sol 2 cm.oldu sağ 0.7 mm 15 güne bi kontrol oluyorum. Sürekli büyüyor ama mağlesef onu Ne geçecek durduracak hiç bir çözümü yok. Bana doktor durma olmazsa 37. Haftada sezeryanla alacağız çocuğun böbreği zarar görmemesi için. Doğduktan sonra 3 gün içinde geçmezse ameliyat olacak oğlum bende çok kotuyum ama elimden bişey gelmiyor.27 haftalık hamileyim
Bsraa Hyryshn benim bi böbreginde büyüme oldugu söylendi sag 4,2 mm sol 5,5 mm sanirim iste buyuk olanda sol herhangi kotu birsey demedi pazartesi detayli ultrasona giricem umarim kotu birsey cikmaz 22. Haftaya kadar hersey normaldi bir anda boyle dedi doktor çok üzüldüm Rabbim evlatlarimiza sifa versin saglikla kucagimiza Almayi nasip etsin 🙏😒
Leylaa124 Hyryshn benmde bebegim kız 16. Haftada ortaya cıktı doktorlar o kadar ck korkuttu ki bir ayım rezil oldu onlar yüzünden genetik test bile istediler ama dogduktan sonra dusebılıyor allahın ıznıyle cok yükselmediği sürecede problem yok diye biliyorum
Bsraa Gizemvencoglu doktora sordum kötü bi durummu var hayir bobreginde birinde buyumus biri 4,2 mm digeri 5,5 mm ama önemli bi durum veya kotu bi durum demedi sadce bi daha detayli ultrasonda bakilmasi gerektigini soyledi pazartesi insallah detyli ultrasonda kotu bi durum demez ilk gebeligim cok korkuyorum kotu birsey olucak diye 😑
Rakibeel Benim oğlumda da vardı.Suyumda fazlaydı.Doğuma kadar bekledik.Doğumdan sonra her ay ultrasonla takip edildi.4 aylık olduğunda kendiliğinden geçti.
Bsraa Rakibeel ay insallah gecicidir benimkide doktor kotu bi durum var demedi yada beni endiselendircek bise demedi sadece bi bobreginde buyme var tekrardn detyli ultrasona girmen gerek biri 4,2 mm digeri 5,5 mm dedi insallah kotu bi durum degildir dunyam basima yikildi gibi oldu ilk gebeligim cok korkuyorum hersey normalken bir anda bunu duymak😑
Gizemvencoglu Bsraa içinizi ferah tutun detaylı ultrasonda perinatoloji uzmanı söylediğinde tedirgin olmayın diye önceden söylemiştir doktorunuz. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız 🙏🏼
Rakibeel Bsraa evet anlıyorum aynı şeyleri yaşadım bende ama şuan yapılacak birşey yok stres yapmamaya çalış.Sürekli takiplerine git.Doğumdan sonra dediğim gibi ilk üç ayda kendiliğinden geçiyor genellikle.Benim oğlum şimdi 2 yaşında hiçbir sorunumuz yok çok şükür.Doğumdan sonra 2 aylıkken sünnet tavsiye etti doktoru hemen yaptırdık.Sonraki ay kontrolde herşey normal çıktı.Birde şu var doğuma kadarda anne karnında düzelme şansı var.İnş öyle olur.Sağlıkla al bebişini kucağına
Bsraa Rakibeel ay amin inşallah yeterki düzelsin saglikli dogsunda ne yapilmasi gerekiyosa fazlasiyla yaparim Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin
Oykuzey Merhaba, Detaylı ultrason esnasında benim de bebeğimin sağ böbreğinde genişleme olduğu ortaya çıktı. Doktor önemli bir durum olmadığını, bu durumla çok karşılaştıklarını söyledi. Üç hafta sonraki rutin kontrolde sol böbreğinin de genişlemiş olduğunu söyledi ve perinatolojiye yönlendirdi bizi. Üç hafta boyunca başka bir şehirde ki üniversite hastanesinde perinatoloji (riskli gebelik) bölümüne gidip geldik. Evet çok zor günlerdi ama çok şükür sonuçlar hep temiz çıktı. Üç haftanın sonunda hergangi bir böbrek genişlemesi izlenmedi. Doktorumuz, bebeğin suyun içinde olmasından kaynaklı bu tip böbrek şişmeleriyle çok karşılaşıldığını ve hatta bebeğin içerde çişini tutmuş olabileceğini o yüzden bu şekilde ölçüm yapılmış olabileceğini söyledi. Umarım sizinki de bu şekilde basit birşeydir ve bir an evvel atlatırsınız. Kaldı ki anne karnında düzelmese dahi çaresi olmayan bir durum değil, doğumdan sonra küçük bir operasyonla düzelebilecek bir durum, ben hep bunu düşünerek avuttum kendimi. Allah çaresiz dert vermesin. Özellikle detaylı anlatmaya çalıştım çünkü bende o dönem çılgınca bir araştırma halindeydim ve kendimi çaresiz hissediyordum. Birilerinden en ufak bir bilgi alabilmek için saatler harcadım. Sakın kendinizi üzmeyin. Allah şifalar versin. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim.
Bsraa Oykuzey şuan içime su serptiniz diyebilirim. Allah razi olsun bende pazartesi perinatolojiye gidicem sonuçları çok merak ediyorum inşallah kötü birşey çıkmaz herşey çok güzel ilerlerken bir anda böyle birşeyin çıkması çok yıprattı beni çoğu kişiden geçici bi durum olduğunu duydum inşallah benimde öyle geçici bi durumdur 😑
Tubaa Kızlar benim bebeğiminde midesi büyükmüş sıvı fazlaymış belki şuan sıvı yutmuştur o yüzden böyle gözüküyodut dedi doktor haftaya tekrar bakıcak çok üzülüyorum post açtım ama kimse birşey yazmadı başına böyle birşey gelen varmı😔
Oykuzey Bsraa Rica ederim. Benim bebeğim kız ama özellikle erkek bebeklerde çok karşılaşılan bir durummuş. Haklısınız ilk başta insan bir an şoka uğruyor, müthiş bir korku kaplıyor ama içinizi ferah tutun. Allah çaresiz dert vermesin.
Hyryshn Leylaa124 benim ilk öğrendiğimde 0.3 mm di çok küçüktü 1 buçuk ay içinde 2 cm yi sol böbrek buldu sağ da 0.7 mm su an dua ediyorum dursun diye:(