fatmaklncc 21 +2 haftalik hamileyim yaklasik 3 haftadir sol bacagimda kalcamda agri var yuruyemiyorum o kadar cok agrisi var nasil gecer aranizda bole bisey yasayan varmii
Kvsraykt fatmaklncc ilk gebeliğimde doğuma kadar geçmedi siz yinede tahlil yaptırın belki magnezyum kalsiyum eksikliğinden olabilir
ilkbebekannesi fatmaklncc Ben de 34 haftalığım iki dizim de felaket ağrıyor.Normalde ilaç alırdım malum hamilelik yüzünden alamıyoruz o yüzden özellikle geceleri bacaklarımın altına yüksek yastık koyuyorum o şekilde ağırlarım hemen geçiyor.
BurcuLice fatmaklncc canım doktorunla konuş magnezyum yada kalsiyum versin çok rahatlatır seni geçmiş olsun
Elifsahin07 Bende 20 haftaligim . Benim de sag bacagim kalca tarafim cok agri yapiyor . Yuruyemiyorum hatta bazen oluyo oturamiyorum bile .
Vaveyla23 Canim maden suyu iç günlük bana çok faydası olmuştu. Bide üstüm açık uyuduğumda daha çok ağrı çekiyorum buna bi dikkat et istersen belki sende de aynı sıkıntı olabilir
FatmEzra Magnezyum mutlaka kullan ve bol bol kalsiyum al. Süt, peynir, yoğurt günde 3 defa tüketmeye bak. Birde uzun süre ayakta durma, sert zemine oturamaya çalış..
Pey Benimde dün geceden başladı sol bacağım dizim ağrıyor. 21.haftadayım. Bugün dokdor kontrolüm var söyleyeceğim
Deletedmom_5 fatmaklncc Normalde magnezyum veriyorlar doktora söylersen. Benimde o haftalarda başladı hala ağrıyor magnezyum işe yaramamaya başladı 🙂
MinnieMouse fatmaklncc bende de olmustu ara ara vileda sopasiyla yuruyodum 😬 magnezyum iyi geliyo bide ev supurme canim cok kotu yapiyo
Glsmcglr Ayakta çok durduğunda olur canım benimde 20 ki haftalarda çok oluyordu, sağlık ocağındaki doktorum kramplar için suya katılıp içilen bir ilaç verdi ondan sonra geçti çok şükür şimdi 32. Haftamdayım 🙏🏻