20haftalikken gittim en son şuan 23 olduk. O zaman çok minikti ama yüz hatları aynı ben burunda tıpkı eşimdi fındık burunlu bir kızım olacak galiba 😍
Ama canlı halini tüm aile heyecanla bekliyoruz çünkü eşimle çok farklıyız o kapkara ben bembeyazım, o kahverengi iri gözlü, ben yeşil gözlüyüm sari-kumral sacliyim. Şimdiden bir merak başladı acaba sizin çocuk nasıl olur diyerek 😂