Madinanin-Annesi Bir az once tuvalete gitdim pedimde ince cizgili kan var.Pek belirgin degil ama.37+5gunluguz kizimla.Bilmiyorum bu ne demek?Su gelmiyor,agrim yok,hic bir seyim yok.Incr belirginsiz ama kirmizi bir cizgi.Sizce nedir?
Hediye0101 Madinanin-Annesi doğumda bazen yaşanabiliyormul bende 36+4 te nişan geldi doktorumu aradım sancın veya suyun gelmediyse nişan çok önemli değil dedi bazen nişan geldikten 2 hafta sonra bile doğum yeni başlıyormuş
Omerraysemm Madinanin-Annesi bnm de nişanın o şekilde geldi cnm korkma doğumun sabahda başlayabilir bı kaç günde sürebilir tabi bnm ondan bı kaç gün sonra sancım olmadı suyum gitti afedersin altıma kaciriyormusum gibiydi kimle bosalmadi su
Gokalptugcee Madinanin-Annesi nişan kan gibi geleni de warmş bide sümüksü bi akıntın oldu mu yapış yapış
Gokalptugcee Hediye0101 aynn onu bnde duydum ama su gelince git doktora hemen bebeğin suyu azalabilir
Madinanin-Annesi Hediye0101 ben nisani boyle cok kanli falan zann ederdim ama bu cok belirgin bir sey degil.Bakalim hayirlisi olsun insAllah
Gokalptugcee Madinanin-Annesi bide su sızıntı şeklinde gelip anlamayan da çok oluyomş onun için de eczaneden turnusol kağıdı al suyun geldiğinde renk değiştryomş o zaman anlamamz kolay oluyomş
Elif95Kuzey Madinanin-Annesi su her insanda gelmeyedebiliyor kimi Doğuma alındığında doktor patlatıyor suyu. Mesela annem beni doğururken (sezaryen )suyu gelmiş bitmiş gitmiş kadın altına kaçırıyor zannetmiş hep 4 gün susuz kalmışım içerde 😂😂 şişmişim biraz doktora kontrole Diye gitmiş hala Doğuma almışlar hemen 😂 sakin ol sadece panik yok rahat ol 😊
Omerraysemm Madinanin-Annesi yok canım ya hiç ağrım olmadı ama suyun geleceği sabahın gecesi uyuyamıyorum bel ağrım vardı ilk gebelik olduğu için çok anlamiyirdum ama belirtiler var mis
Elif95Kuzey Madinanin-Annesi ahhahaha bende ilk öğrendiğimde bu ne sorumsuzluk demiştim 😂😂bide dalga geçiyordu kafan elips gibi olmuştu diye