Bitanebebegim 36+6 dan selamlar. Nefes alamıyorum. Uyumak için yalvarıyorum. Sağa dön sola dön yok olmuyor. Korku bi yana, hemen doğurup artık bu sıkıntılardan kurtulmak istiyorum hayırlısıyla. Sezeryan dediğin nedir. Taş çatlasın 1 haftaya iyileşiyosun. Ama bu öyle değil ki. Her gün sıkıntı