Merhaba güzel anneler. Benim ilk gebeligim aşılama yöntemiyle hamile kaldım.kayseride yaşıyorum ins doğumumu özel Erciyes Hastanesi’nde yapacağım.17+5 haftaligim.yavas yavaş oglumun hareketlerini hissetmeye de başladım. Sağolsun kendileri nazlı çıktı 3.cü gidisimizde gösterdi cinsiyetini🤗 bu zamana kadar beni zorlayan tek şey midem oldu. Bulantı, hazımsızlık,yanma ne ararsanız var. Sizde durumlar nasıl.