Seyda2434 3461irem kocaman bişey oldu ya daha ne kadar buyuyebilir diyorum kendi kendime 21+5 günlük şuan 😅
Dareyn 3461irem İlk gebelik te genelde 5.aydan sonra göbüşler çıkıyor 😂 İkinci gebeliklerde daha fazla çıkıyor. Biz 33+6 yız 6 kilo aldım öyle kocaman olmadı hala galiba vücut ile de alakası var😅🥰
mavipinokyo Hic karnim yoktu 20 de birden çikmaya başladi ve gün geçtikce büyüyor şu an 22+4 haftaliğim baya baya belli artik 😊
Seyda2434 Dareyn genellikle zayıflık şişmanlık ile alakası yoktur karın cıkması karnın içinin geniş veya dar olmasıyla alakalı.
Dareyn Seyda2434 Bana da karnımın içinin geniş olduğunu söylüyorlar ama bir nevi genetik ile de alakası var sanırım
Dareyn 3461irem Vallahi annem diyor ki senin hamileliğin aynı benim ki gibi diyor. Kayınvalidem 30 kilo almış mesela görümcem de 40 kilo almış 😂Onları görünce bizimkiler az kalıyor 😅🤦♀️