Ask13 Hamilelikten önce ben böyle çok nadir olurdum ay da yıl da bir. Birden böyle olunca içime bı sıkıntı düştü açıkcası. Randevum 5 mayıs da canım randevulu gidebiliyorum, ben Tıp1 şeker hastasıyım riskli gebe grubuna giriyorum o yüzden her hastahane bakmıyo büyük bi hastahaneye gidiyorum orasıda biraz uzak, 3 saat de anca gidiliyo şehir dışına çıkarmış gibi. Yakınımdaki hastahanenin acilinemi gitsem acaba diye düşündüm.
Tamam canım denerim sağolasın Allah razı olsun.