annebali12 Buketaker35 diz kapaktan alt tarafım oturup kalkerken kramp giriyor dünden bu yana bende anlamadım🤷♀️Hele aniden kalktığımda daha fena tutuluyor
kucuktosbik27 Buketaker35 kramplar için magnezyum vermedimi doktor vermediyse bir an önce iste hemen başla çok rahatlatır canım
Gokalptugcee Bende de idrar sorunu war aynı haftadaym gece abartsz 10 kere idrara uyanıyorum bıktm artk vajinamda baskı hissediyorum acaba bebeğm doğum pozisyonunu almş mıdır kucuktosbik27
kucuktosbik27 Gokalptugcee almış olabilir bebek hareket ettikçe mesaneye baskı yapıyor tuvaletten çıkıp yatağa yatıp tekrar tuvalete gittiğimi bilirim bunlar normal şeyler su içme kısmını gün içine yoğunlaştırırsan gece birazdaha rahat edersin canım
Buketaker35 Gokalptugcee benimde öyle kuzum çok idrara çıkıyorum bazen 5 dakkada ciktigimi bile biliyorum
Gokalptugcee kucuktosbik27 7 den sonra içmiyorum 2 3 gündür fazlalaşnca idrar uyutmuyor dedğnz gibi yatağa yatyrm tekrar tuvalete 1 litre su anca içiyrm zaten ama resmn 3 4 litre olarak geri cıkartyrm
kucuktosbik27 Gokalptugcee gün içinde 1 litre çok az ama onu arttırın mutlaka siz hiç sıvı almasanızda bebek aşağıya vurduğu gibi tuvalet hissi oluluyor 1 damlada gelse bu bir süreç az kaldı deyip sabredin ☺️
Gokalptugcee kucuktosbik27 bir zamanlar o kadar çok su içtim ki inanın şimdi içemyrm bulantı yapıo 1 litreyi bile zor içiyrm
kucuktosbik27 Gokalptugcee bebişin suyu azalır annesi zorlada olsa iç gene tatlandır biraz öyle tüket. Benimde bir ara midem bulanıyodu su içmekten su sınıra yaklaşmıştı çok tedirgin oldum haliyle