Hzl Kizlar doğuma saatler kaldi uyku tutmuyor inanin hep biseyleri kontrol ettim bu saate kadar eksik olmasın diye sanki 10 gün kalicak gibi hazirlik yaptim 😊ilk doğum olucak ondan galiba . sabah 10 : 00 da dogumum var .
Yaagmurr Hzl canım bence hemen uyu bol bol dinlen enerjiye ihtiyacın olucak çünkü inşallah sağ salim kavuşursun evladına bir avazda kurtulursun hemen 🤲🏻🐣
Hamsicikk Hzl kendi isteğinizlemi sezeryan tercih ettiniz? Kaçıncı haftadasınız? Sağlıkla alın kucağınıza inşallah , bu gce göbişinizle sarılıp uyuyun 🥰
Dareyn Hzl Yaaa çok güzel buuu çok duygulandım 😢 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️ Aslında bence bebeğinize bu haliniz ile bir video çekebilirsiniz çünkü son anne karnında olacak 🤭💕
Hzl Yaagmurr Uyku tutsa uyucak 😊💖uzaniyorum koltukta gelince yatagima geçicek esimde benim le otoruyor ☺
Hzl Hamsicikk Kendi istegimle değil zorunlu ama acikcasi normal den de korkuyordum o daha zor tabi bunda da kesicekler göbeğimi diye korkuyorum .😶plesantam 16. Haftadan beri asagida yukari çıksaydı normal olacaktı ama doğum kanalini kapatiyor mus 38 +2 deyim normalde 37 de alicakti ama nts de sancım çıkmadı hic kanamam da olmadi allahtan . öyle iste CANIM .
Hzl Dareyn hım evet hakisiniz uyku tutmadi bende oje surdum eşime diyim de cektiriyim ama oda foto çekmeyi sevmiyor hiç biliyor musunuz bu erkekler neden böyle 🤗
Glcnbc Hzl Allah yardım etsin kardeşim, Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin benimde son 3 günüm belki tiyolar verirsiniz dualarım seninle🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Hzl Glcnbc Çok teşekkür ederim korkuyorum biraz da dualariniza gercekten ihtiyacım var 😘💗💗💗insallah yazarim ertesi gün . hepinize tecrübelerimi
Asil_Egem Hzl canım rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bebeğine bana da vakit geçmiyor sanki inşallah hemen geçerde bende kavuşurum bebeğime🥰🥰🥰🥰
Hzl Asil_Egem inşallah inanin bende hemen geçsin diyordum ama birden zaman çabuk gecti gibi geliyor simdi de bana 😇
Dareyn Hzl 😂Uğraşmak istemiyorlar galiba. Böyle güzel bir video ile anı olarak kalır. Fotoğraf tan ziyade videoya ya bakış bakıp ağlardım ben🤦♀️😅
Dygmvl Hzl ben de yarın sezeryan olacağım sanırım ama makyaj ve ojeyi araştırırken ojeyi sildirdiklerini okudum oksijen takibi vs. Yapıyorlarmış. İsterseniz siz de bir sorun yarın doğum öncesi uğraşmayın 🌙
Devrimmmm Ben de ayın 22 sinde belden uyuşturmalı sezaryen ile 2. Oğlumu kucağıma aldım şükürler olsun 🤲 bence yatıp dinlenin çünkü bol miktarda enerjiye ihtiyacınız olacak 😊 Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 😇
Hamsicikk Hzl yaaaa 🥰🥰 sağ salim alın kucağınıza.. saatler geçmek bilmek size şimdi , ama ne güzel yarın canınız yanınızda uyuyacak. rabbim isteyen herkese nasip etsin, bizlerede 🙏
Asya_2402 Hzl Aynı durumdan dolayı çarşamba sabah da benim doğumum olacak 35. Haftada.Doğumdan sonra hemen tecrübelerinizi yazarsanız çok çok mutlu olurum.Hayırlı doğumlar diliyorum.