39 haftalık olduk Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var, geçmek bilmeyen. Basurum var. Suyumda azalma yok (normalde bu haftalarda olurmuş , ama bende azalma yokmuş.) Bebeğim baş aşşa, ama kanalda değil daha. Enfeksiyon beni çok zorluyor heleki son 2 aydır. 2 3 günde bir acildeyim sancıdan ağrıdan.
normal doğumda enfeksiyonun bebeğe geçme ihtimali var diye okudum bi kaç yerde, basurda normal doğumu etkiliyormuş. Doktorumla daha hiç doğum şeklini konuşmadık, eşim ve çevremdekiler sezeryan olsanmı riske atmasak mı diyorlar ama sezeryandan da korkuyorum, siz olsanız??