Nergsozdemr 38.haftamdayım her sola yattıgımda hareketlerini hissetmiyorum.bazen sagımda hissediorum bu durumu yaşayan varmı
Serpil-3 Nergsozdemr tam tersi benimki de sola yatmamı hiç sevmiyor ne zaman sola yatsam delecek sanki karnımı düz yat anne sırt üstü diyor ama bu seferde nefes alamıyorum
Bulutsevdasi Nergsozdemr Bende öyleyim. Sola yatınca hissetmiyor saga yatınca kıpır kıpır. Ayaklari genelde o tarafta . O yüzden hep sağa yatıyorum onu hissederek uyumak güzel
Sedasmsk Nergsozdemr bende 21 haftaligim sola yattigimda hissedemiyorum sagda hissediyorum ve sırt üstü yattigimda daha çok hissediyorum
ipekeylul Nergsozdemr bende hic sola yatamam hep sag tarafta yatarim bebegimde gunlerdir hep sagimda orada mutlu guzel hareket ediyor😄Sola yatma nedeni sadece kan akisinin daha iyi olmasi sebebi baska birsey yok