Orticci zorlamıyosa yürüyün. Kime göre neye göre zor günde 10 dk yürüyene tabiki zor. Siz alıştıysanız devam 🤗 ama nacizane birşey söylemek istiyorum adım saymayın çünkü hamile değilken ya da hamileliğin başında atıyorum 10000 adımı 1 saatte atabiliyorsak bu süreçde 10000 adımı yeri gelecek 2 saatte atıcaz. Adım hesabı değil ama saat hesabıyla yürümeniz daha rahatlatacaktır