Şeker yüklemesi en geç ne zaman daha yapılabilir?Ben yapıldığı haftalarda hemşire tokluk şekerime bakmıştı 85 çıkınca gerek duymamıştı ondan bir ay sonra ben tekrar baktırdım tokluk şekerine tam sınır 140 çıkmıştı.Sonrasında bir daha gitmedim zaten geç oldu yükleme yapılmaz diye.Ama doktor bebek iri dedi bana şeker var mı dedi bilmiyorum dedim diyet yap dedi bana 32+0′dım o zaman ama şeker var mı yok mu bilmiyorum bu yani bebeğime kilo aldıran benim yediklerim mi yoksa şeker mi bilmiyorum.Beslenmeme de çok dikkat ettim yani yumurta kaşar ceviz süt yoğurt muz bunları çok tüketmiştim bebek kilo alsın diye.Yoksa bunlar mı kilo aldırdı bilmiyorum.Şimdi 33+5′im bu haftadan sonra artık şeker yüklemesi yaparlar mı zararı var mı?Bilgisi olan yazabilir mi🤗Doktorlarınızın bu konuda söylediği bilgiler var mı