Tubasel5 Haftadayım erken Doğum riskim var . Bu hafta doğup kuvzde kaç gün kaldılar acaba .. çok korkuyorum
mucizemmmmmmmm Tubasel5 canım benimde erken doğum riskm var 28+3 haftaligim rahim ağzı kısalığı ve bebeğim kafası aşağıda olduğu için aşırı baskı yapiyo senin neden erken doğum riski var acaba
GFOK21 Tubasel5 bende aynı durumdayım doktor 34. Haftaya rahat gelirsin dedi 33 deyim Acaba 34 ve 35 gibi haftalarda doğsa küvezde kaç gün kalır bende çok merak ediyorum
3bebekannesiii Tubasel5 34+5 de doğmuştu oğlum 2750 idi kilosu ve solunumdan dolayı 4 gün kuvezde kaldı sonra eve cikarttilat
Tubasel5 mucizemmmmmmmm benimde aynı dikiş atıldı rahim ağzı kısalığından. Artık dikiş yerlerim zorluyor 😣
Yasemin_83 Dün bi arkadaşım 35 haftada tansiyondan dolayı erken doğum yapmış, bebek kuveze bile girmedi. Erken doğum riskiniz varsa ciğer geliştirici iğne yapmış olmamlılar. İnşallah her şey yolunda gider sağlıkla kavuşursunuz
GFOK21 Tubasel5 valla ben de öyle bir yandan doğsun istiyorum ilk cocuk ama özlem var bir yandan sağlığında sorun olmasın istiyorum İçimde kıpır kıpır
1pearl 34 haftalık doğurdum hiç küvöze girmeden eve aldım geldim kızımı 😊 bebeğinizin durumuyla ilgili birazda inşallah hiç küvöze girmez de kucağınıza alırsnZ