Minikpandam1 Kızlar merhabalar sizlerden bir ricam olucak kuzenim için enbiya süresi okuyoruz sizlerden okumak isteyen varsa okuyabilir mi Allah rızası için kuzenimin ismi betül 10 yıldır evli ve çocuğu olmuyor hiçbir sorunları yokken 🤲🏻
Minnosunannesiii Minikpandam1 canım okurum ben ama sabah hatırlat bana bu posttan haz tekrar yarın misafir gelecek yemek telaşında unutabilirim şimdi de abdesti yok 37. Haftadayım gözüm kesmiyor kalkıp abdest almaya
Saribebek Minikpandam1 bende sabah okurum. Okuduğum zaman yazarım. Rabbim tez vakitte kucağını doldursun Betül hanımın.
Happykariner Minnosunannesiii bana da okur musunuz hatta böyle bir post açmıştım ordan yazarsanız çok sevinirim . enbiya suresinin son sayfası okunması gerek ismim yasemin
Happykariner Saribebek bana da okur musunuz hatta böyle bir post açmıştım ordan yazarsanız çok sevinirim . enbiya suresinin son sayfası okunması gerek ismim yasemin
Saribebek Minikpandam1 Evet okudum Allah kabul etsin inşallah en yakın zamanda hamile haberlerini alırız