Kızınız ileride evlendiğinde eşinin soyadı ile beraber kendi soyadını da kullanmak isterse iki isimli olmak sorun oluyor. Ben iki isimli olmaktan hiç memnun değilim. Bu yönü de düşünün bence.
Marin adı farklı ve güzelmiş. Allah analı babalı büyütsün. Güzel bir ömrü olsun