minik_kalbim yaa allah verdiyse bi kısmeti sebebi vardır inşallah sağlıklı bi ganiellik geçirirsiniz.allah yar yardımcınız olsun darda bırakmasın inşallah.dogum sonra Si hamile kalamı daha kolay oluyormuş fakat korundugunuz halde mi oldu yanlis okumadim dimi . sağlıklı olur mu olmaz mi bilemem bi arkadas hemen kalıp düşükle sonuçlanmıştı.yapi bünye meselesi de birazda.korunurken kalmanız tamamıyla allahtan gelen bi mucize hediye diyebilirim 😍🥰 şaşırıyorum hemen hamile kalabilen e aslında olmuyor da deniliyor fakat oluyormuş demek ki. Saglikla gelsinler insalah bebisler