Bugün bu yazıyı görünce bir başka mutlu oldum şükürler olsun rabbime bana bu duyguyu yaşattığı için burda bir çoğunuzun yazılarını okuyorum kimse dertsiz degil kimse kusursuz degil ama inandığım tek şey var sığınmak ve tevekkül etmek ben suan 4 aylık evliyim ve 2. Evliliğim rabbime ne kadar şükretsem az bana hayırlı bir eş nasip etti ve onunla dahada mutlu olayım diye bir evlat bende çok sıkntılar cektim basıma neler geldi neler yaşadım bazen konuyla alakalı postlar olunca yazıyorum içimi döküyorum insanın yaşanmışlarıdır insanı olgunlastıran özellikle burda umutsuzluğa kapılan annelere söylemek istediğim şeyler var 3 defa kimyasal gebelik yaşadım Bursa’da Ziya Çetin doktora başvurdum Bursalılar bilir bana yumurtalıklarım çok yavaş çalışıyor tüplerin tıkalı böyle söylemişti ve öyle kaldı suan yıllar geçti evlendim ve hemen hamile kaldım ve evlenirkende rabbime sığındım rabbim çok ağır imtihanlar yaşadım nolur artık kaldıramayacağım yük verme o ne büyüktür ki herşeyi olduran rabbim dualarımı kabul etti kimse umudunu kesmesin kaybetmesin nasipte varsa oluyor en güzel yerden açıyor çiçek gibi kusura bakmayın kızlar uzun oldu belkide kiminize göre gereksiz bir yazı ama bana göre çok güzel anlamlı rabbim bana benim gibi olan herkese 3. Trimester yazısınıda bebeklerimizi kucağımıza Almayıda nasip etsin inşallah 🙏🤲🏻