Mydarling Damla4150 3. Kez Aybike hanıma gittim memnun kaldım artık 39+4 olduğum için doğumhaneden takibim yapılacak 🌼
Beyza13- Damla4150 ben hiç iyi duymadım ve nefret ediyorum ordan ben sizin yerinizde olsam ya özel yada golcuge giderim
pamuk_anne Damla4150 Aybike karslidan memnun kaldım ben, aslında ilk gidişimde ona randevu buldum diye öylesine gitmiştim ama iyi bi doktor. Sevdim açıkçasi
Mydarling Damla4150 Hangi doktor nöbetçi ise o giriyor diye biliyorum şuan benim normal doğum görünüyor normal doğum olunca da doktor değil ebeler giriyor doğuma (aksi bir durum olmadığı sürece)
Damla4150 Beyza13- golcuge gidiyordum aslinda da devlettedeki doktorumda gebeymis izne ayrilcakmis o yuzden degistiriyorum 🤷🏻♀️
Kayasbht Diclenur_63 Dicle naber 😊 bebeğim Doğum pozisyonunu almamış diyordun ne oldu o durum gittin mi son zamanlar da muaneye
Kayasbht Diclenur_63 bende iyiyim canım . Ben şuan 33 haftalığım benim ki de yıkarsa hissediyorum zaten daha erken sen kaç haftalıktın ?
Kayasbht Diclenur_63 maşallah rabbim hayırlı kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin 🌹 Nts ye girdin mi ? Kaçıcı haftadan sonra sokuyorlar bilmiyorum da 😊
Diclenur_63 Kayasbht 30 dan itibaren alıyorlar artık randevusuz gidiyorum haftada bir nstde bebek hareketi olmassa tekrar tekrar nstye yolluyor doktor ☺
Kayasbht Diclenur_63 hafta da bir mi hastaneye gidiyorsun hadi ya 😃 bende Bayadır gitmiyorum en son 27. Haftadaydı galiba gittiğim de bayramdan sonra gidicem inşallah o zaman da 35 36 haftalık olmuş olurum beni de alırlar hemen Nts ye 😊
Diclenur_63 Kayasbht alırlar tabi doktor kızar bile geciktin diye ben 2 hafta geciktim neden geciktin hemen nstye gir dedi