Papatya32 Merhaba bayanlar 20. Haftamda detaylı ultrason girip burun kemik ölçümü kaç çıktı benim 5.2 çıktı dr biraz kısa gördü ne düşünüyorsunuz
UralAybars0921 Papatya32 ultrasondan ultrasona ölçüm farklı çıkıyor sanırım. Ben de 19+0da detaylıya girdim. Benim ki 0,62 yazıyordu. Perinatolog her şey normal dedi. Hatta amniyosentezlik durumunuz yok dedi. Yazınızı okuyunca aklım karıştı🤔
1babymom Pln1305 merhaba ben 22 haftalıgım detaylıda 4,4 m kısa dendi. Bunun dışında olumsuzluk söylenmedi çok şükür. Ama ben çok kötüyüm dünden beri . Bebeğiniz doğdu mu sağlıklı mı
Yaniltmac 1babymom merhaba üzerinden çok geçmiş ama bebeğiniz sağlıklı doğmuştur umarım. Bize de 21+0da burun kemiği 4.1 olması gerekenden kısa dedi doktor 😔
1babymom Yaniltmac merhaba 3 gün önce doğum yaptım çok şükür bebegim sağlıklı. Ben de doğum anına kadar çok üzüldüm hep sordum araştırdım. Siz yapmayın sakın . başka bulgu yoksa tek basına gerçekten sorun degil. İnşaallah sizinde öyle olacak sağlıkla kucağınıza alın 🥰
Yaniltmac 1babymom başka bir bulgu yok. Birkaç gün önce başka bir perinatoloğa gittik o da 6.3 ölçtü hangisi doğru bilmiyorum. Cevabınız beni çok rahatlattı çok teşekkür ederim. Allah size sağlıkla büyümeyi nasip etsin bebişinizi 🙏🏻🥰
1babymom Yaniltmac gönlünüz ferah olsun gerçekten Allah’ın izniyle hiçbir sorun yoktur. Bana birçok kişi minik burunludur dediler minik burunlu bile değil hatta ☺️ Hic canınızı sıkmayın 🥰
abcdninannesi Yaniltmac bende 4.3 mm ölçtüler ve sağlıklı doğum yaptım çok şükür 🙏🏻 hem de 6-7 doktor en az 😅