Mom2007 Kızlar sabah 08:30 da sezeryana giriyorum 38+5 haftalık bebeğim dua edin bana… bende tüm hamile annelere dua edeceğim ❣
4434 Mom2007 ayy cok guzel maşallah supanallah hersey gönlünce olsun canım Allah yar ve yardımcınız olsun dualarım seninle 🤍
Lulemom Ayy ne güzeel 😍 Allah sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 darısı bize inşallah. böyle yazdıkça da sanki cezaevinden tahliye oluyomuşuz gibi hissediyorum gülesim geliyo 😄😄
Djjdjxjjxm ALLAH’ım sağ sağlim kucagina almayı nasip etsin sağlığıyla gelsin miniğin😍darısı hepimize inşallah🤲
Linam6868 Mom2007 Rabbim sağlıkla sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin insaAllah dualarınız da bizleri de unutmayın 🌹