Ben ist çamlıca mediople gidiyorum kontrollere 800 tl dediler. Başka özellere baktım aşağı yukarı 400 ve 600 tl arasındaydı. Dedimki tamam ucuzlardan birine yqptırırım özel sonuçta bikaç gün öncedende randevu alır giderim. YOK. Özellerde bile randevu yok 2 hafta sonra diyorlar ee benim haftam geçicek. Hemen devlete baktım ne mümkün. Zar zor 1 hafta önceden başka bir özel hastanede yalvardım dedim benim haftam geçicek araya maraya alamazmısınız. O şekilde verdi bu cuma gideceğim gittiğimde 22+5 olmuş olacağım.