Hanımlar öncelikle bir yıl boyunca hamile kalmaya çalışmış ve şuan 6 aylık hamile bir psikolog olarak size yazıyorum. Eğer hekimleriniz hamile kalmamıza engel bir durum olmadığını söylüyorlarsa lütfen bir rahatlayın öncelikle. Koşullanmayın yumurtlama dönemiymiş o günmüş, bu günmüş, şöyle yapılmalıymış, bunu da yapsaydım gibi sürekli zihninizi meşgul etmeyin. Sonrasında birde o ay içerisinde acaba regl olacakmıyım diye ayrı bir stresi kendinize yaşatmayın. Zaten hekim kontrolündeyseniz ve hiç bir engel yoksa hamile kalmanıza emin olun ne zaman kendinizi ve partnerinizi rahat bırakabilirseniz işte o an doğru an olacaktır. Sürekli her ay hadi olsun diye koşullandırıp partnerinizlede ilişkinizi bozmayın. en azından her ay tekrardan karşılıklı üzülmeyin pozitif sonuç alamadığınızda. İlişkinizin tadını çıkarın ve gündeminizden bir süre hamile kalabilme ihtimalini kaldırın 😉sonrasında dilerim elbet bir gün sürprizle karşılaşacaksınızdır 🙏