Bulutsevdasi ben de öyleyim,burda okuyorum poposunu dayadı gerindi falan yazıyorlar,yada döndü
Ben bunların hiçbirini anlayamıyorum,bebek iyi şükür bir sıkıntı yok doktorun söylediğine göre,ama bir tekme yemedim can yakan cinsten,sanırım tembel bir çocuk😄