Rumeysare Kızlar 26.haftaya girdim çok fazla mide yanmalarım var ağzıma acı sular geliyor kuyruk sokumumda bir ağrı var bi kaç gündür bacağımı kasıyor bu durumları yaşayan var mı ?
merveylmz Rumeysare mide yanması yaşamadım ama kuyruk sokumu ağrısıyla bacak kasılmasını yaşıyorum çekiyorum mecbur yapacak bişey yok doğana kadar 🌺😌
TheBaby Rumeysare Mide için doktorum lansor verdi. Yeniden doğdum. Ama kuyruk sokumu ağrısı siyatik ağrıdır. Rahim büyüyüp sinirlere baskı yaptıkça artacak. Doğum sonrasını bekliycez artık düzelmek için
Angella Rumeysare mide yanması bebek yukarıda olduğu sürece olabiliyormuş. Doktorum bana Rennie-duo verdi onu kullanıyorum. Şimdi daha rahat geçiyor
Ayseonay Rumeysare bende 22. Haftadayım mide ağrısından ciğerlerim yanıyor gibi hissediyorum yarın doktora gidiyorum insaallah ilaç alırım, süt içiyorum birde havuç yedim bir kaç defa baya faydasını gördüm dene istersen insaallah iyi gelir
sedefyrs1101 Mide yanması bende yaşıyorum ağzıma acı su geliyor ozaman da çıkarıyorum midemde ne varsa. Geçmedi gitti haftalardır uyku uyuyamıyorum buyüzden 🤷♀️
Haticekskn Kızlar ben süt içiyorum ve sol tarafıma yatıyorum. Çünkü midenin çukur kısmı sol tarafta olduğu için yemek borusuna gitmesini azaltmis oluruz. Ben bu yontemle biraz rahatliyorum.