Arnisa mamy_54 belde ağrı oluyor diye biliyorum. Hayırlısı olsun inşallah zamanınız da gelmiş. Benimde 35+4 özellikle akşam ve geceleri 2 gündür rahmime baskı oluyor ağrıyor. Bebek oynadıkça organlarım oynuyor sanki. Gelip gelip gidiyor sabrediyorum bekliyorum hayırlısı Allahtan diyelim. 🙏🏻
Aleynablt mamy_54 olabilir benim 38+5te hastaneden sonra sancım varmış bende bel ağrısı sandım böbreklerime vuruyordu yavaş yavaş akşamına suyum geldi
Yorgunanne13 Bende.bekliyim burda 36+4 olduk üç dört gündür benimde çatımda Bi ağrı basınç var ayakta durdurmuyor belime ağrı vuruyor hele geceleri daha çok belim ağrıyor acaba buda belirti olabilir mi kızım olacak Allah izin verirse inşallah 😬