gda9393 şöyle oldu canım benim 36.haftada doktor azalmış ama haftasına göre normal demişti neyse böyle iç çamaşırımda sürekli ıslaklık görüp akıntı sanardım hani su böyle fazla gelir falan diyolardı ya öyle beklediö hep su olcağı aklıma gelmedi doktorumada sormamıştım 37. haftada çatı muayenesinde 1 cm açıklık ama su az demişti karnım ara ara ağrıyordu ıslanmalarda devam ediyordu tabi 38 haftalık olduğum gece ağrıdan falan asla uyuyamadım doktoruma yazdım direkt bemi muayeneye çağırdı açıklık 4 cm olmuş ve suyun bitmiş denicek kadar azalmış heöen yatış yapıcaz dedi suni sancıyla başlattı o gün doğurmuştum