Minik_kalplim_ Şikayetleriniz var mı ? Kullandığınız ilaçlar neler..? Ben vitamin ve kan ilacı kullanıyorum fazla bi şikayetim yok bazen bulantım geliyor o kadarcık☺️🎀
4434 Minik_kalplim_ canım pek fazla şikayetim yok ama ara ara bulantı ve halsizlik oluyor ben de tiroid cıktı gebelikde onu kullanıyorum vitamin progestan kullanıyorum 19+4 üz bu arada
[silindi] Minik_kalplim_ 19+5 halsizlik dışında şikayetim yok çok şükür. Elevit ve devit3 kullanıyorum. Detaylı ultrason için randevu aldınız mı nedir durumlar ☺️
Ysmmmnn Minik_kalplim_ ağeılaeım çok oluyor çok yoruluyorm karnım sertleşiyor kasılma oluyor enfeksiyonla başım belada yatamıyorum sol tarafım uyuşuyor nefes nefese kalıyrm bu şekilde😅
Selviinurr Minik_kalplim_ takviye edici kullanmıyorum ama son günlerde karnımda acayip Bi sertleşme ve ağrı oldu şükür bugün iyiydim biraz. Bulantılarim da hala devam ediyor 😬🙄
Minik_kalplim_ [silindi] alamadım daha özelde pahalı devlettende almak istemiyorum ne yapcam bilmiyorum
Mericimekannesi Bizde 20. Haftamiza girmiş bulunuyoruz allahin izni ile. Bende ekstradn magnezyum ilaci kullaniyorum bebek büyğdükçe kalçaya baski yaptiği için hiç oturup kalkamiyordum şükür magnezyum desteğinden sonra düzeldik. Şimdilik güzel gidiyor. Ne demişler 2. Trimestr balayı gibidir tadini çıkarın🙂😊
Minik_kalplim_ Selviinurr dünden beri bende de karnının sağ ve solunda iki tane top gibi bişey var sanki sert bişey anlamadım