Fabulas Kubrakorkut bende öyle dogum sonrasından korkuyorum, hayatımda cok fazla sorumluluk almadım ondan sanırım:( ama bir yandanda diyorumkı kımler kımler cocuk büyütüyo bende büyütürüm elbet🙈
Happyasya Adanisa ara ara bana da oluyor özellikle kahvaltı ve bazen akşam yemeği sonrası. İştahınız ne durumda?