Merhaba kızlar somatik yaygın anksiyete hastasıyım ilaçlarla idare ediyorum bıraknca kusma bulantı iştahsızlık titreme vb daha sayamayacagım bi sürü fiziksel etki yasıyorum malesef.. Paxil kullanıyordum hamileliği öğrenir öğrenmez bıraktım şimdi ativan seraqual flan alıyorum ama hiç rahat değilim çokta rahatsızım mideme su harici bişey girmiyor günlerdir 3 kilo vermisim😢
Bu dönemde kullananlar varmı bi sorun yasadılar mı