Busrademiir Kızlar Ümraniye'de oturuyorum, kadın doktor arıyorum. Tavsiye edebileceğiniz hastane ve doktor var mı?
Busrademiir aysgl24 Erdem Hastanesini eşim istemiyor, onu yazmayı unutmuşum Erdem hastanesin de eşimin kardeşi sarılıktan vefat etti ve hastalığını anlayamadılar o yüzden Erdem Hastanesine izin yok 😑
aysgl24 Busrademiir ya aslında şöle bi durum var bende ilk bebeğini düşük yaptım orda sorun yaşadıö eşim hiç istemiyordu ama eşim şuan şehir dışında bişey olsa hemen arabaya atlar giderim 10dakikalık yer die gidiyorum dr da tavsiye üzerine gittim işyerimden 3arkadaşımında doğumuna girmişti
Esmmaa Canım benim doktorum santralde , Sibel Açıkalın . Asla pişman olmazsın kendi özel yeri. Doğumu medicana ve Acıbadem ile anlaşmalı. İnstagramdan takip edebilirsin Maddi durumunu bilemem muayene ücreti aslında hastaneyle çok fark yok 150 tl ama doğum 4500 Sezeryan 5500
Svl Bende ümraniyede oturuyorum koşuyolu medipol mine hanıma gidiyorum çok memnunum ilk doğumumuda onda yaptım tavsiye ederim