Ben ilk hamileliğimde yaptırdım ve 5 dozu tamamladım. Yani doğumdan 2 sene sonraydı sanırım son dozu yaptırdığımda. Eğer 5 dozu tamamlarsanız 10 yıl koruması oluyormuş ve her hamilelikte tekrar yaptırmanıza gerek kalmıyormuş bileğiniz olsun. 2. Hamilelikte yapılmadı bana şuan 3. Hamileliğim ve aşının üzerinden 9 yıl geçti bu hafta dr yapıp yapmayacağına karar verecek 23+2 deyim.