NurcanManay çok geçmiş olsun başınız sağolsun. patolojiye gönderildiğinde genellikle sonuç temiz çıkıyor, bizim o an aklımıza hiç gelmemişti ama daha sonra gittiğimiz başka bir doktor keşke otopsi isteseydiniz demişti. Kürtajdan sonra 1 adetiniz geçince trombofoli paneli testi yani pıhtılaşma testi yaptırın bir de eşinizle birlikte karyotip analizi yaptırın. Bunları genelde devlette ilk düşükte yapmıyorlar ama genetik uzmanına biraz ısrar ederseniz bu tahlilleri yapanlar oluyormuş. Benim ileri haftada düşüğüm olduğu için üniversite hastanesindeki doktorum hiç ikiletmeden kendisi istemişti bu testleri.