birceefe çok geçmiş olsun canım benimde 4. Aydan beri kabızlık problemim var benimde yapmadığım şey kalmadı 36 haftalığım hemşireler doktorlar doğumdan sonra hormonlar düzene girince geçer anca dediler. Bende aynılarını yapıyorum ama malesef hergün tuvalete çıktığım zamanlarda oluyor ama kabızlık geçmiyor. Bide probiyotik takviyesi kullanıyorum üstüne peyniri probiyotikli olandan yiyorum bahçıvan markasının. Birde activia shot içiyorum . Ama hergün tuvalete çıkmak için yapman gereken tek şey 2 saatte bir birşeyler yemek gerekiyor metebolizma ancak öyle hızlanıyor. Tuvalete girmeden öncede biraz oturma kalkma squat egzersizi yap yarım şınav çek belden aşağın için ben genelde lavaboyu tutarak yapıyorum. Malesef çok zor bir durum 28 . Haftada hemorid de son evreye gelmişim ameliyat dediler ne oturabildim ne yürüyebildim. Ama çok şükür şimdi öyle değilim arada zorluyor ama dediklerimi yaptıkça daha kolay oldu herşey