Tugce38 Kızlar persembe günü kontrol var ve ben o zaman 38+1 oluyorum 39 haftamda sezeryan istesem yapar mı sizce ?
Lulemom Hackgz bence kişiden kişiye değişiyor. Arkadaşım 2 kez sezaryen oldu 2 sinde de 40 ı bile çıkmadan karnı dümdüz oluverdi. Hiç doğurmamış gibi 🤔1 haftalıkken kot pantolonlarını giymeye başlamıştı 😄
Hackgz Tugce38 kullandım ama maalesef kalıyor canım bebeğim 6naylık karnım 4 aylık gibi yamuna premium lateks korse var yamuna tayt korse kullandım ama gitmedi 😐