22+5 den selamlar 😁
Minikkoalaveannesi as.22+5 bnde
Srcpa 21+1 den selammmm
23+6dan selamlar 🌼
20+1 🥰👼🏻🙂
eylul02 4 ay 11 günlük oluyo
Bende 21 haftalık oldum yarısından sonrası daha hızlı geçicek galibaa 🤭
eylul02 hayır 4 ay 1 haftalık
Bebegimibeklerken1 aynıyız 😍😉
21+5 olduk bugün😍💙👼🏼
Asil_Egem 22+5🙈❤️
Gururunannesi bi gün var sanırım🥰🥰
Gururunannesi ahh ne güzel🧿🤤sağlıkla alalım evlatlarımızı kucağımıza
Minikkoalaveannesi amin amin
22+6 🙋
23 haftaya girfik
eylul02 evet canım dediğin gibi oluyor 5. Ayda oluyorsun ama 5 aylık değil yani
21+0🙏
Bizde 19+4 olduk detaylı ultrason yapan var mı
19 haftalık olduk tam. 4.5 aylıkmı dicem 5 aylık mı 😅
Srcpa 21+2