Edibezer 12 haftada çıkıntı var dedı ıkı kontorullerimde 14 haftada Kıza benzettm dedı 2 hafta snra gel dedı kafam karıstı
Ciara93 Edibezer benim de önce erkeğe benzetip sonra kesin kız dediler olabiliyor canım biraz daha haftanın ilerlemesini bekle bakalım 😊
Hatunnn Edibezer 12 de detaylida dr kiz belirtileri var dedi 2 hafta sonra keisn bse solerim dedi, erkekten kiza donuyormus ama kiz dedilermi cok degismiyor diye biliyorum. İnsallah benimki degismez en azindan haftaya ogrencem:)
Birgulbasegmez2 Ciara93 o nasıl oldu cnm kaçıncı haftada değişti ben bu erkekten sonra kız demelerine şok oluyorum😀
Ciara93 Birgulbasegmez2 16 falandı galiba tam hatırlamıyorum. Ama ayrıntılı ultrasona kadar ben hiç birine güvenmedim diyebilirim 😄
Birgulbasegmez2 Ciara93 yani erkek bebeğin organını görüp erkek diyorlar sonra o yokoluyor kız diyorlar nasıl birşeydir bu😀
Hatunnn Birgulbasegmez2 aslinda sadece organa bakip demiyorlar kemik yapisindan olcumlerden tahmin ediyorlar cikintidan karistiran doktorun biraz acemiligi bence bagirsaklariyla yakin oldugu icin ayrim zorlaniyor
Ciara93 Birgulbasegmez2 eşimin kuzeni Doğum yaptı iki ay kadar önce, 7. Ayından sonra cinsiyeti farklı dediler. Doğuma kadar her an her şey değişebiliyor demek ki ☺️
Birgulbasegmez2 Hatunnn benimki hiç öyle ölçüm yapmadı canım açtı ekranı tam da bacak arası açıktı hemen erkek dedi
Birgulbasegmez2 Ciara93 sağlıklı olsunlar da inşallah aslında hiç önemi yok😊sadece olan hazırlıklara oluyor
Kbraduru Bana 10 hafta kız dediler 14 kız dedi 16 18 erkek dediler ve iki gün önce kendini göstermedi dün gittim baya baktı kız gibi dedi şuanda 21 haftalık olduk ama hala cinsyet belli değil yanı ultursona göre hareket edicem 😑