NebahatBoncuk Kızlarrr. 34+6 olduk. Heyecan korku hepsi var doğum korkusu sardı beni. Normal olarak görünüyor ve çok korkuyorum. Ailem uzakta doğum anına yetişemezler büyük ihtimal onunda üzüntüsü var tabi. Normal doğum yapanlar morel verin hadi.
depsizoo NebahatBoncuk valla ben doğum yapmadım ama çok güzel moral verebilirim şöle düşün içinde kalcana dışında kalsın salıver gitsin 😁 yanlış anlamazsın inşallah gül diye söyledim sağlıcakla gelsin inşallah Allah yardımcın olsun ☺️
BuBenimOykum NebahatBoncuk Kız ne korkusu aman doğar bi şekilde Allah’ın izniyle hayırlı gelsin. İki üç hafta sonra çıksın da ne olursa olsun artık dayanamıyorum diyeceksin inan, korku falan hiçç eser kalmıyor😄
NebahatBoncuk depsizoo yok cnm ben öyle herşeye alınan lardan degilim ya güldüm hatta valla. Dogru diosun. Ama korkuyorum yinede 😂😂😂
ipektosunannesi 38+6 olduk ne gelen var ne giden bende de heyecan korku bilinmezlik bir arada benim de normal gözüküyor şimdilik
NebahatBoncuk ipektosunannesi ya cevrmdekilere normal diye. Aa ins yapabilirsin diolar ya kafayi yicem yaa
merveylmz depsizoo ay kesinlikle. Son 26 gün var artık içimden çıksa diye sabırsızlanıyorum tabi bi yandanda korku basıyor karmaşık duygular içindeyim .s