Mrvgl 24 yaşında yım bu hastalık benden ta okulumu aldı orta okulda Orta okulumu sürekli nöbetler acil servislerde geçirdim sonra liseye başladım benim nöbetler hepten artı ve okul müdürü iyi olunca gel yada açıktan devam et sürekli dersler bölünüyor dedi. Ve benim lise hayatım arkadaşlarım hepsi kaldı sonradan Ankara’ya geldik saolsun doktorum İbrahim beyi tanıdım verdiği herseyi kullandım Ve şuan birsenelik evliyim İki yıldır hiç bir nöbet geçirmedim ilaçda kullanmıyorum Allah’a şükür artık kurtuldum Şuan hamileyim bile umudunu kaybetme ben tam kaybettim anda Allah ışık yaktı bana. Allah büyük. Dilerim eşinde atlatır hepsini