elisam1206 21 haftalık gebeyim göbeğim biraz vardı şuanda içeri çekilmiş gibi kasık ve bel ağrım çok var en çok da ayağa kalkarken 2 gün önce lekelenmem olmuştu ondan sonrası oldu bu durum yaşayan var mı
elisam1206 Kybusr evet canım gittim bebek iyi bir sorun yok dedi devam ederse gel dedi ama şuan yok çok şükür de bel ve kasık ağrısı çok var
elisam1206 saadet_0441 normalde sabah aç karnına bile olan göbeğim şuanda yemekten sonra bile küçük gibi