bcbkerem Bu sabah 10 da nişanım geldi, zaten dün gece hiç uyuyamamıştım bel ve kasık ağrısından.. Doktorum hastaneye çağırdı nst ve muayene baktı, açılmam varmış ve sancılarda az az başlamış.. eve gönderdi tekrardan şimdi evde bekliyoruz dua edin lütfen 🙏
LiyaNehir bcbkerem hadi gözün aydın canım hayırlısı ile doğsun kuzun. Darısı biz 39 haftayı bitirmeye aday olmuş annelerin başına 😂😂
OktayEsenglBa bcbkerem insallah bende 38 doğururum artık yoruldum Allah yardımcın olsun lütfen banada dua et
FatmanurHas bcbkerem ay bende 38+1 in bugün ve bende doğum başlasın diye beklemedeyim 🙊 artık sabredemiyorum zaman hiç geçmiyor . Hayırlı doğumlar 🙏🏻🤲🏻
Anneeee bcbkerem bize de dua et canım bizde çabucak kavuşalım sağlıklı bir şekilde yavrularımıza ☺️☺️ 39 hafta olduk daha ne kadar bekliycez acaba Doğum yaparken edilen dualar kabul olur derler ☺️❣️😉
ZeynepDemiraglar Açılman varmıymış Canım İnşallah tek bir nefesle dogurursun 39oldum hiç bi gelişme yok😞😞
Dimplesgirll Canım nişan neye benziyor acaba dün bende çatı muaynesi oldum bgn şeffaf renkli sümüksü bişey geldi ilk kez acaba kanlı mı olması gerekiyor onun
oznuraydinn Dimplesgirll kahverengi ya da Pembe kan diyorlar benim tuvalet kağıdına geldi pembe kan damlası vardı 1-2 tane