32.haftalik hamileyim, hamile olduğumu öğrendiğim haftadan bu haftaya kadar (7-32 haftalar arası) istifra ediyorum, çevremde bu kadar uzun süre bu sıkıntıyı yaşayan hiç kimseyi görmedim daha, bu durum bana kendimi kötü hissettiriyor, sürekli istifra ettiğim için ilaçlarımı düzenli bir şekilde kullanamıyorum acaba benimle aynı durumda olan hamilelrimiz var mı? Sağlıklı beslenmeye ve düzenli spor yapmaya özen gösteriyorum. Hamileligim boyunca en çok özlediğim şeyde doyduğumu hissederek yemek yemek 🥴