irorkay doğumda hiç aklıma gelmedi ama doktorum hemşireye vermiş telefonu bir sürü fotograf gönderdi bana sağ olsun. Bebeğimle beni de çektirmiş. Odaya geldik, eşimle, oğlumla birlikte de fotoğrafımızı çekti hemsire hanım biz söylememiştik bile. Rica ederseniz yardımcı olurlar diye düşünüyorum 😊