Ebrubktsc bende dün aynısını yaptım ovulasyon testi yaptım ikiside kırmızı çizgi çıktı bugün yaptım siliklesti heralde gene yumurtluyorsun bugünü yarını degerlendir bir de yarında yap testi siliklesirse gebelik yoktu yumurtlama bence. Ve t c den çok daha köyü olması lazımmış