Ay341544 Doğumu bilmiyorum ama arkadaşım ilk 3 ay o kadar kötü oldu ki sürekli hastanede yattı. Malatya Devlet Hastanesi inde eşi hep yanında kaldı👍🏻 serum alıyordu haftada 4 gün filan. Memnun kalmıştı. 4 ay filan önce bu dediğim. Bence doğumda da eş alırlar ama en iyi bilgiyi hastaneden alırsınız 😊👍🏻