Dış gebeliyi ben de yaşadım arkadaşlar ve çok zor dönemlerdi allah kimseye bu acıyı göstermesin ve ameliyatla aldirdim bebeyimi ve bida anne olamıycamı zannetim doktorum bana en az 3 yada 4 ay konuşman lazım dedi ve çok şükür 2 ayda ta hamile kaldim şimdi de 20 hafta2 günluküm bir de 6 yasinda kizim var 😊☺ allahıma çok şükür bu güzel duyguyu bana yine yasatma fırsatıni verdi