sedatabas Arkadaşlar ciddi bir kaşıntı şişme ve akıntısı olanlar ne ilaç kullandınız veya başka bir çözümü var mı? Son ayından olanlar normal doğum yapamıyor deniliyor böyle bir şey yaşadınız mi duydunuz mu
Ysm36 sedatabas Benimde geçen hafta hafif bir kaşıntım olmuştu fitil ve travazol krem yazdı doktorum son haftalarım doktorunuza yada aile hekiminize danışıp yazdırabilirsiniz