Yahyam_17 Arkadaşlar. Bebeğime gelişim geriliği var dendi. Bı doktorda karın çevresi normal kafası küçük dedi ben anlayamadım. Başına böle bişey gelen varmı yani bu kötü birşey mi
ikicocukluannee Benim kızım 39 haftalıkken 32 ile uyumlu çıktı daha doğrusu 35 haftadan sonra kafa çevresi hep gerideydi . Çok şükür sıkıntı olmadı genetik ile alakalıymış