Gizem_ulucay Merhaba 30. Haftamdayım 1 haftadır kahverengi az az lekelenmem var progestan kullanıyorum bi kaç gün öncesi doktoruma gittim rahim açıklığı veya su azalması yoktu herşey normal görünüyor ama lekelenme devam ediyor böyle bişey yaşayan var mı ?